Video for bedrifter

  1. formidle budskapet ditt bedre?

  2. nå ut til flere?

  3. Øk tilliten hos kundene dine?

  4. bedre opplæring av kunder og ansatte ?

Dette kan video hjelpe deg med

Hva kan jeg hjelpe deg med?

  • Video kan skape visuelt og følelsesmessig engasjerende innhold som fanger oppmerksomheten og formidler budskapet tydelig.

  • Profesjonelle videoer kan bidra til å etablere og styrke merkevaren ved å fortelle en sammenhengende og overbevisende historie.

  • Videoer kan deles på sosiale medier, nettsider og andre plattformer, noe som øker rekkevidden og synligheten.

  • Ansettelsesvideoer og medarbeiderintervjuer kan gjøre bedriften mer attraktiv for potensielle ansatte, og interne videoer kan forbedre kommunikasjonen innen organisasjonen.

  • Kundeintervjuer og referansevideoer kan vise ekte kundetilfredshet og bygge troverdighet.

  • Onlinekurs og medietrening kan effektivisere opplæringsprosessen og gi ansatte de ferdighetene de trenger for å bruke video effektivt.

Noen tidligere prosjekter

Cato senteret

Fortelle pasientenes historier samtidig som Cato senteret sine tjenester ble vist frem. Tre dager filming i forskjellige situasjoner, intervjuer av ansatte og foreldre, samt innspilling av voiceover.

Ved3

To filmer som viste hvor enkelt kjøp og henting av ved kan gjøres hos ved3 pluss en film som gikk ut på å informere kjøpere om hvordan man tenner opp riktig i peis. Beregnet for facebook og instagram.

Sjøboden Son

Film laget for å informere kundene om at restauranten åpner dørene igjen. Gitt ut for Instagram og Facebook.

Spørsmål jeg ofte får

  • Du som bedrift har fulle rettigheter til å bruke videoen som du ønsker. Jeg forbeholder meg retten til å bruke alt jeg produserer i egen markedsføring på hjemmeside og sosiale medier.

  • Jeg bruker et Sony FX30, som er et Netflix approved kamera, så det skal holde😀 Det filmer i 4k og det gjør også dronen min. I tillegg har utstyr som gjør at både lys og lyd blir fantastisk!

  • Alle videoer starter med at vi har en prat. Å lage en kul video fordi jeg kan er aldri målet.

  • I hovedtrekk:

    Først definerer vi målet med videoen, så blir vi enige om hvilke formater den skal leveres i (horisontal eller vertikal video).

    Manus eller plan utarbeides og vi snakker nok sammen et par ganger før vi starter filming. For eventfilmer blir vi enige om hva som ønskes filmet og hva som må være på plass før vi starter.

    Selve filmingen og redigeringen er i den stilen jeg mener er best. Selvfølgelig i enighet med deg. Ferdig utkast sendes som link til en tjeneste der du kan kommentere direkte i videoen.

    Teksting om inkludert godkjennes av deg før publisering.

    Publisering gjør du er eller jeg avhengig av hva du ønsker.

  • Det er klart! Jeg kan hjelpe til med å sette opp lagring på Vimeo og distribusjon derfra til hjemmeside. Laste direkte opp til sosiale medier, eller publisere som annonse på sosiale medier eller nettaviser.

  • Skal du ha er event anbefaler både lage teaser, aftermovie og gjøre opptak som kan brukes til fremtidig markedsføring.

    Bedriftsvideo handler ofte om å bygge trygghet. Det gjør du ved å svare kundene på de mest stillte spørsmålene de har. Det kan være alt fra hvordan du kjøper og bruker et produkt til ansatte som forteller hvordan det er å jobbe for bedriften.