EVENT

Video formidler ikke bare selve konkurransen, men det som skjer rundt, personene som deltar og de frivillige som hjelper til.

Videoer som fungerer bra til eventer er: Teaser, after movie (viser arrangementet), intervjuer, dronefilm, eller kombinasjoner av disse.

Video er perfekt for å fange magien i et idrettsarrangement

TEASER LAGET FOR

Ta kontakt for å se om vi skal jobbe sammen på ditt arrangement.

Spørsmål jeg ofte får

  • Du som bedrift har fulle rettigheter til å bruke videoen som du ønsker. Jeg forbeholder meg retten til å bruke alt jeg produserer i egen markedsføring på hjemmeside og sosiale medier.

  • Jeg bruker et Sony FX30, som er et Netflix approved kamera, så det skal holde😀 Det filmer i 4k og det gjør også dronen min. I tillegg har utstyr som gjør at både lys og lyd blir fantastisk!

  • Alle videoer starter med at vi har en prat. Å lage en kul video fordi jeg kan er aldri målet.

  • I hovedtrekk:

    Først definerer vi målet med videoen, så blir vi enige om hvilke formater den skal leveres i (horisontal eller vertikal video).

    Manus eller plan utarbeides og vi snakker nok sammen et par ganger før vi starter filming. For eventfilmer blir vi enige om hva som ønskes filmet og hva som må være på plass før vi starter.

    Selve filmingen og redigeringen er i den stilen jeg mener er best. Selvfølgelig i enighet med deg. Ferdig utkast sendes som link til en tjeneste der du kan kommentere direkte i videoen.

    Teksting om inkludert godkjennes av deg før publisering.

    Publisering gjør du er eller jeg avhengig av hva du ønsker.

  • Det er klart! Jeg kan hjelpe til med å sette opp lagring på Vimeo og distribusjon derfra til hjemmeside. Laste direkte opp til sosiale medier, eller publisere som annonse på sosiale medier eller nettaviser.

  • Skal du ha er event anbefaler både lage teaser, aftermovie og gjøre opptak som kan brukes til fremtidig markedsføring.

    Bedriftsvideo handler ofte om å bygge trygghet. Det gjør du ved å svare kundene på de mest stillte spørsmålene de har. Det kan være alt fra hvordan du kjøper og bruker et produkt til ansatte som forteller hvordan det er å jobbe for bedriften.